Μείωση του Άγχους

Το Πρόγραμμα MBSR:
Mindfulness-Based Stress Reduction

Τι είναι το MBSR

Πρόκειται για το Επιστημονικό Πρόγραμμα Mindfulness ΜBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction) που δημιουργήθηκε από τον Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Μασσαχουσέτης των Η.Π.Α, Jon Kabat Zinn, εφαρμόζεται σε όλο τον κόσμο, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Θεραπευτικό Πρωτόκολλο και τα εξαιρετικά του οφέλη στη Μείωση του Άγχους έχουν επιβεβαιωθεί σε περισσότερες από 3.500 έρευνες.

 

Το Πρόγραμμα αυτό προσφέρει μια συστηματική Εκπαίδευση του νου, στην οποία μαθαίνετε να μη σκέφτεστε και να μη δράτε μηχανικά, αποφεύγοντας τον κύκλο των αρνητικών σκέψεων, της ανησυχίας, του άγχους, καθώς και της συναισθηματικής εξουθένωσης.

Η μέθοδος εύκολα ενσωματώνεται στη καθημερινή ζωή και βοηθά στο να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις και τις δυσκολίες με νέα δύναμη. Το  Πρόγραμμα εμπιστεύονται για τα στελέχη τους εταιρείες, όπως οι Google, Apple, General Motors, HSBC, Barcklays, Intel και αναγνωρίζεται ως επίσημη θεραπευτική παρέμβαση από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες των Η.Π.Α.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε όσους....

  • νοιώθουν συχνά άγχος ή έχουν κρίσεις πανικού

  • νοιώθουν παγιδευμένοι μέσα σε ένα φλύαρο, ανήσυχο μυαλό

  • υποφέρουν από αϋπνία ή διακοπτόμενο ύπνο

  • νοιώθουν ότι «διεκπεραιώνουν» τη ζωή με στρες και χωρίς χαρά

  • έχουν αποκτήσει βλαβερές συνήθειες (κάπνισμα, υπερφαγία, αλκοόλ)

  • έχουν εμφανίσει οργανικά συμπτώματα που ο γιατρός υποστηρίζει ότι οφείλονται στο άγχος (πονοκέφαλοι, ευερέθιστο έντερο, γαστρίτιδα, έκζεμα, αυξημένη αρτηριακή πίεση, κ.α.)       

Για την παρακολούθηση του Προγράμματος MBSR προηγείται αξιολόγηση των συμμετεχόντων από την Δρα. Φαίδρα Λογοθέτη.

Διάρκεια και συχνότητα

Το Πρόγραμμα έχει διάρκεια 8 εβδομάδων.

Απαιτεί εβδομαδιαία παρακολούθηση και καθημερινή εξάσκηση στο σπίτι για να απολαύσει κανείς τα εξαιρετικά οφέλη της μεθόδου. Καθ’ όλη την διάρκεια του Προγράμματος θα δοθεί μεγάλη σειρά ασκήσεων και χρήσιμο υλικό στους συμμετέχοντες.

  Το MBSR είναι αποτελεσματικό:

Τα Οφέλη

Οι επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το Πρόγραμμα Μείωσης Άγχους MBSR:

  • μειώνει σημαντικά το άγχος και την ανησυχία

  • αυξάνει την συναισθηματική αντοχή

  • βελτιώνει τον ύπνο

  • μειώνει τις κρίσεις πανικού

  • μειώνει τους χρόνιους σωματικούς πόνους

  • μειώνει σημαντικά τον βομβαρδισμό αρνητικών σκέψεων που αφορούν την αναμάσηση του παρελθόντος  ή τους φόβους για το μέλλον

  • αυξάνει την εσωτερική σταθερότητα και την εσωτερική γαλήνη

  • βελτιώνει σημαντικά την πνευματική διαύγεια και την ικανότητα συγκέντρωσης.